30. 4. 2008. u 14:21
Uređeno: 30. 4. 2008. u 14:23
NATJEČAJ "MOZGOVI BUDUĆNOSTI"

  http://www.jutarnji.hr/mozgovibuducnosti

 

Poštovani,
 
Europapress holding nacionalni je predstavnik Cannes Lions festivala, največeg oglašivačkog festivala u svijetu.
Cannes Lions festival ove se godine održava 55. put, te nudi vrlo intenzivan program profesionalcima iz segmenta komunikacije i oglašavanja.
 
Europapress holding pokrenuo je hrvatski studentski natječaj pod nazivom Mozgovi budućnosti, kojim pozivamo studente da pomaknu granice oglašavanja te osmisle kreativnu kampanju za  Jutarnji list ili Gloriju – kakvu još nismo vidjeli!
Od mladih kreativaca želimo da propitaju uporabu medija, konstrukciju poruke i mogućnosti koje pruzaju nove tehnologije te postave nove trendove u oglašavanju.  
 
Natječaj „Mozgovi budućnosti”  otvoren  je do 18.05., a nagrade za najbolje radove su:
  1. sudjelovanje na Cannes Lions festival, 7 dana putovanja s plaćenim svim troskovima
  2. 3 jednakovrijedna otkupa kreativnog rada, 8000 kn za svaki otkup
  3. 6 mjeseci stručnog usavršavanja unutar EPH Grupe
 
 
Renata Požgaj
Copyright (C) 2024 - Pravni Fakultet u Zagrebu, Sva prava pridržana