Poštovani,
Europapress holding nacionalni je predstavnik Cannes Lions festivala, največeg oglašivačkog festivala u svijetu.
Cannes Lions festival ove se godine održava 55. put, te nudi vrlo intenzivan program profesionalcima iz segmenta komunikacije i oglašavanja.
Europapress holding pokrenuo je hrvatski studentski natječaj pod nazivom “Mozgovi budućnosti”, kojim pozivamo studente da pomaknu granice oglašavanja te osmisle kreativnu kampanju za Jutarnji list ili Gloriju – kakvu još nismo vidjeli!
Od mladih kreativaca želimo da propitaju uporabu medija, konstrukciju poruke i mogućnosti koje pruzaju nove tehnologije te postave nove trendove u oglašavanju.
Natječaj „Mozgovi budućnosti” otvoren je do 18.05., a nagrade za najbolje radove su:
- sudjelovanje na Cannes Lions festival, 7 dana putovanja s plaćenim svim troskovima
- 3 jednakovrijedna otkupa kreativnog rada, 8000 kn za svaki otkup
- 6 mjeseci stručnog usavršavanja unutar EPH Grupe