3.3. 2016.
- Koncept aktivnog učenja i kritičkog mišljenja u socijalnom radu;
10.3.2016.
- Načela, preduvjeti i etika uključivanja korisnika u praksu, istraživanje i obrazovanje socijalnih radnika (1)
17. 3.2016.
- Načela, preduvjeti i etika uključivanja korisnika u praksu, istraživanje i obrazovanje socijalnih radnika (2)
24.3. 2016.
- Primjeri dobre prakse uključenosti korisnika u teoriju i praksu socijalnog rada;
31.3. 2016.
- Terenska nastava kroz posjet i boravak u udrugama; Pisanje izvješća u malim grupama, Izlaganje izvješća s terenske nastave malih grupa
7.4. 2016.
- Izlaganje izvješća s terenske nastave malih grupa, zaključak i evaluacija
14. 4. 2016. - Kolokvij
.
Opis kolegija
Nastava se odvija kroz interaktivna predavanja temeljena na principima aktivnogu učenja i kritičkog mišljenja. Na kolegiju se obrađuju slijedeći sadržaji: Koncept aktivnog učenja i kritičkog mišljenja u socijalnom radu; Načela, preduvjeti i etika uključivanja korisnika u praksu, istraživanje i obrazovanje socijalnih radnika; Primjeri dobre prakse uključenosti korisnika u teoriju i praksu socijalnog rada; Posjet ustanovama u sustavu socijalne skrbi i udrugama k; Pisanje izvješća u malim grupama i izlaganje, Zaključak i evaluacija. Teorijski dio gradiva sudionici će polagati putem pismenog kolokvija. Preduvjet za pristup ispitu je aktivno sudjelovanje u nastavi, obavljen terenski posjet i predana zadaća.
Obavezna literatura:
- Urbanc: Predavanja
- Ljetopis socijalnog rada, 2009, 16, 3
- Koller-Trbović, N. i Žižak, A. (2005) Participacija korisnika u procesu procjene potreba i planiranja intervencija: Socijalno pedagoški pristup. Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet (odabrana poglavlja)
Preporučena literatura:
- Urbanc, K. i Kletečki Radović, M. (2007.) Aktivno učenje i kritičko mišljenje u kontekstu supervizijskog, edukacijskog i pomažućeg odnosa. Ljetopis socijalnog rada, (14), 2, 355-367.
- Sewpaul, V. i Jones, D. (2004) Global standards for social work education and training. Social Work education, 23, 5, 493-513.
- Beresford, P., Branfield, F., Taylor, J., Brennan, M. Sartori, A., Lalani and Wise, G. (2006) Working together for Better Social Work Education. Social Work Education, 25, 4, 326-331.
Ispitni rokovi:
- 13. 04. 2016.
- 08. 06. 2016.
- 23. 06. 2016.
- 06. 07. 2016.
- 07. 09. 2016.
- 21. 09. 2016.