OBAVIJESTI:
Socijalni rad iz perspektive korisnika

 

3.3. 2016.

  • Koncept aktivnog učenja i kritičkog mišljenja u socijalnom radu;

10.3.2016.

  • Načela, preduvjeti i etika uključivanja korisnika u praksu, istraživanje i obrazovanje socijalnih radnika (1) 

17. 3.2016.

  • Načela, preduvjeti i etika uključivanja korisnika u praksu, istraživanje i obrazovanje socijalnih radnika (2)

24.3. 2016.

  • Primjeri dobre prakse uključenosti korisnika u teoriju i praksu socijalnog rada;

31.3. 2016.

  • Terenska nastava kroz posjet i boravak u udrugama;  Pisanje izvješća u malim grupama, Izlaganje izvješća s terenske nastave malih grupa

7.4. 2016.

  •  Izlaganje izvješća s terenske nastave malih grupa, zaključak  i evaluacija

14. 4. 2016. - Kolokvij

 

.

Opis kolegija

Nastava se odvija kroz interaktivna predavanja temeljena na principima aktivnogu učenja i kritičkog mišljenja.  Na kolegiju se obrađuju slijedeći sadržaji: Koncept aktivnog učenja i kritičkog mišljenja u socijalnom radu; Načela, preduvjeti i etika uključivanja korisnika u praksu, istraživanje i obrazovanje socijalnih radnika; Primjeri dobre prakse uključenosti korisnika u teoriju i praksu socijalnog rada; Posjet ustanovama u sustavu socijalne skrbi i udrugama k;  Pisanje izvješća u malim grupama i izlaganje, Zaključak  i evaluacija. Teorijski dio gradiva sudionici će polagati putem pismenog kolokvija. Preduvjet za pristup ispitu je aktivno sudjelovanje u nastavi, obavljen terenski posjet i predana zadaća.

   Obavezna literatura:

  1. Urbanc: Predavanja
  2. Ljetopis socijalnog rada, 2009, 16, 3
  3. Koller-Trbović, N. i Žižak, A. (2005) Participacija korisnika u procesu procjene potreba i planiranja intervencija: Socijalno pedagoški pristup. Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet (odabrana poglavlja)

Preporučena literatura:

  1. Urbanc, K. i Kletečki Radović, M. (2007.) Aktivno učenje i kritičko mišljenje u kontekstu supervizijskog, edukacijskog i pomažućeg odnosa. Ljetopis socijalnog rada, (14), 2, 355-367.
  2. Sewpaul, V. i Jones, D. (2004) Global standards for social work education and training. Social Work education, 23, 5, 493-513.
  3. Beresford, P., Branfield, F., Taylor, J., Brennan, M. Sartori, A., Lalani and Wise, G. (2006) Working together for Better Social Work Education. Social Work Education, 25, 4, 326-331.

Ispitni rokovi:

  • 13. 04. 2016.
  • 08. 06. 2016.
  • 23. 06. 2016.
  • 06. 07. 2016.
  • 07. 09. 2016.
  • 21. 09. 2016.
Popis obavijesti