Intelektualne (kognitivne) vještine:
Nakon uspješno savladanog kolegija student će biti u mogućnosti:
1. definirati i razumjeti načela i razloge korištenja kreativnih metoda u socijalnom radu.
2. definirati i prepoznati etička načela korištenja kreativnih metoda u neposrednom individualnom i grupnom radu.
3. dobiti neposredna iskustva u primjeni različitih kreativnim metoda u individualnom i grupnom radu.
4. dobiti uvid i moći prepoznati i analizirati vlastite resurse i ograničenja u primjeni kreativnih metoda u radu s korisnicima.
5. uz podršku moći planirati i primijeniti neke kreativne metode u u grupnom i individualnom radu, ovisno o procijenjenim potrebama korisnika.
6. prepoznati, analizirati i evaluirati vlastita dosadašnja iskustva i doprinos u procesu usvajanja znanja i vještina važnih za primjenu kreativnih metoda u radu s korisnicima.
Praktične i generičke vještine:
Nakon uspješno savladanog predmeta student će moći:
1. primjeniti teorijske kocepate i načela korištenja kreativnih metoda u socijalnom radu.
2. djelovati u skladu s etikom primjene krerativnih metoda u radu s korisnicima.
3.sagledavati i procjeniti potrebe za primjenom pojedinih kreativnih metoda, ovisno o potrebama korisnika.
4. primjeniti odgovarajuće komunikacijske vještine u razgovoru s korisnikom.
Povezivanje ishoda učenja i provjere znanja:
Oblici provjere znanja
|
Razina znanja
|
Aktivno sudjelovanje u radu tijekom interaktivne nastave,
grupne rasprave i primjena pojedinih kreativnih metoda
|
Razina 4
|
Pismeni osvrt na posjet predstavi, radionici ili izložbi
|
Razina 2- 3
|
Pismeni kolokvij/ispit
|
Razina 2 – 3.
|
Sudjelovanje na predavanjima i vježbama obavezno je za sve redovne studente, dok su izvanredni studenti dužni prisustvovati na 30% nastave, prema dogovoru s nastavnikom. Vježbe su namijenjene iskustvenom prorađivanju sadržaja s predavanja te uključuju rješavanje problemskih zadataka.
Sastavni dio nastave je posjet predavača - socijalnih radnika koji u svojoj neposrednoj praksi primjenjuju kreativne metode te korisnika koji imaju osobno iskustvo primjene ovih metoda. Studenti također odlaze na neku od prigodnih predstava, izložbi ili nekih drugih događanja gdje mogu vidjeti neposrednu primjenu kreativnih metoda u pomažućem procesu. O ovim posjetama studenti pišu pismene osvrte temeljene na aktivnom učenju i kritičkom promišljanju. Na izlaganje i pismeno izvješće studenti dobivaju povratne informacije koje sačinjavaju dio ukupne ocjene iz ovog kolegija.
Nakon odslušane nastave održava se pismeni kolokvij. Za studente koji ispit nisu položili putem kolokvija, održava se pismeni ispit u vrijeme redovnih ispitnih rokova.
Završna ocjena na kolegiju formira se kao rezultat postignut pismenom provjerom znanja, kvalitetom pismenog izvješća te redovitog aktivnog sudjelovanja na nastavi.