Intelektualne (kognitivne) vještine:
Nakon uspješno savladanog kolegija student će biti u mogućnosti:
1. izabrati pouzdane i za temu relevantne znanstvene i stručne izvore informacija među mnoštvom informacija na internetu.
2. sažeti ključne znanstvene i stručne spoznaje o određenoj temi iz odabranih izvora literature.
3. kategorizirati prikupljene informacije o temi i organizirati ih u smislena poglavlja.
4. izraditi koncept seminarskog rada.
5. prezentirati, objasniti i opisati ključne spoznaje o odabranoj temi i diskutirati o njoj s auditorijem studenata.
6. ilustrirati opisane spoznaje primjerima iz prakse.
7. usporediti i povezati nalaze različitih istraživanja o istoj temi, uočiti sličnosti i razlike te eventualno ponuditi interpretaciju za pronađena nesuglasja unutar literature.
8. navesti korištene izvore literature prema pravilima navođenja literature.
Praktične i generičke vještine:
Nakon uspješno savladanog predmeta student će steći:
sposobnost upravljanja vremenom
sposobnost za samostalno učenje i nadogradnju znanja
osnovne vješine upotrebe računala
sposobnost korištenja sustava za e-učenje (moodle)
sposobnost analize i sinteze gradiva
sposobnost kritičkog preispitivanja informacija
sposobnost iznošnja argumenata u grupnoj diskusiji
sposobnost komunikacije sa stručjacima dodirnih područja (psiholozi, sociolozi, liječnici)
vještinu pismenog izražavanja i strukturiranog prikaza informacija o određenoj temi
prezentacijske vještine
Povezivanje ishoda učenja i provjere znanja:
Izrada domaće zadaće - Provjera ishoda učenja pod rednim brojevima 1.,2. i 8.
Zadatak u okviru domaće zadaće sastoji se u pretraživanju znanstvenih izvora literature o odabranoj temi (znanstvene baze podataka – EBSCO, Science Direct i Hrčak), odabiranju tri rada (dva na engleskom i jedan na hrvatskom jeziku), sažimanju ključnih nalaza istraživanja unutar svakog rada te referiranje na izvore literature prema APA stilu. Ocjene variraju na ljestvici od 1 do 5
Izrada power point prezentacije i izlaganje o odabranoj temi iz područja psihologije - Provjera ishoda učenja pod rednim brojevima 1.,2., 3.,4., 5. i 8.
Student izlaže prezentaciju (u MS power pointu) o odabranoj temi iz područja psihologije pred ostalim studentima. Prilikom ocjenjivanja vrednuje se jasnoća prezentiranja, znanje i razumijevanje, organizacija sadržaja, uključivanje publike, vještine izlaganja, držanje zadanog vremenskog okvira, adekvatno referiranje na izvore literature i originalnost. Ocjene variraju od 1 do 5.
Izrada seminarskog rada o odabranoj temi iz područja psihologije -
Provjera ishoda učenja pod rednim brojevima 1.,2., 3.,4., 6., 7. i 8.
Student piše seminarski rad o odabranoj temi u opsegu od 7 do 10 stranica teksta (prored 1.5, Times New Roman 12, standardne margine). Seminarski rad se ocjenjuje na ljestvici od 1 (nedovoljan) do 5 (izvrstan), a vrednuju se sljedeća četiri elementa:
1. Organizacija i integracija sadržaja (prepoznatljiva preporučena struktura seminarskog rada, jasno definiran cilj rada, strukturiranost, jasnoća i logički slijed u iznošenju informacija)
2. Razumijevanje sadržaja (dubinsko ili površno procesiranje; teorijska utemeljenost seminara (akademska razina) i praktična primjena sadržaja, kritičko razmišljanje o temi: suprotstavljena gledišta i stavovi, zaključci potkrijepljeni jasnim argumentima)
3. Vještina izražavanja (uvažavanje gramatike jezika i interpunkcijskih pravila, znanstveni, objektivni stil pisanja)
4. Korištenje znanstveno utemeljene i stručne literature (pravilno navođenje referenci u tekstu i u popisu literature – prema APA stilu, korištenje obvezne i dopunske preporučene literature, minimalno 5 izvora, izbjegavanje korištenja nerecenziranih izvora literature).