Osnovni podaci | |||
---|---|---|---|
Uvod u psihologiju |
Socijalni rad - 1. semestar |
6.0 | 31894 |
Nositelj | Konzultacije | Lokacija |
---|---|---|
izv. prof. dr. sc. Ana Tokić Milaković | prema dogovoru putem e-maila |
Nazorova 51, soba 2A |
doc. dr. sc. Koraljka Modić Stanke | prema dogovoru putem e-maila |
Nazorova 51, soba 2A |
Literatura |
---|
OBVEZNA: Smith, E.E., Nolen-Hoeksema, S., Frederickson, B.L., Loftus, G.R., Bem i D.J. i Maren, S.; Atkinson/Hilgard Uvod u psihologiju; Jastrebarsko: Naklada Slap (2007), str. 1-26, 30-59, 232-261, 388-425, 428-450, 452-489, 526-600 |
OBVEZNA: Berk, L. E.; Psihologija cjeloživotnog razvoja; Naklada Slap (2008), str. 4-41; 57-73; 81-93; 101-111; 113-409 |
PREPORUČENA: Petz, B.; Uvod u psihologiju - psihologija za nepsihologe; Jastrebarsko: Naklada Slap (2001), str |
PREPORUČENA: Vasta, R., Haith, M.M., Miller, S. A.; Dječja psihologija. Poglavlja: Teorije dječjeg razvoja; Jastrebarsko: Naklada Slap (1997), str |
PREPORUČENA: Čorkalo Biruški, D.; Primijenjena psihologija: Pitanja i odgovori.; Zagreb: Školska knjiga (2009), str |
PREPORUČENA: Fulgosi, A.; Psihologija ličnosti: teorije i istraživanja; Zagreb: Školska knjiga (1990), str |
PREPORUČENA: Hock, R. R.; Četrdeset znanstvenih studija koje su promijenile psihologiju.; Jastrebarsko: Naklada Slap (2004), str |
PREPORUČENA: Lacković-Grgin, K.; Psihologija adolescencije; Jastrebarsko: Naklada Slap (2006), str |
PREPORUČENA: Petz, B.; Psihologijski rječnik; Jastrebarsko: Naklada Slap (2005), str |
PREPORUČENA: Rijavec, M., Miljković, D., Brdar, I.; Pozitivna psihologija: znanstveno istraživanje ljudskih snaga i sreće; Zagreb: IEP (2008), str |
PREPORUČENA: Starc, B., Čudina-Obradović, M., Pleša, A., Profaca, B., Letica, M.; Osobine i psihološki uvjeti razvoja djeteta predškolske dobi; Zagreb: Golden marketing-Tehnička knjiga (2004), str |
PREPORUČENA: Pećnik, N., Tokić, A.; Roditelji i djeca na pragu adolescencije: Pogled iz tri kuta, izazovi i podrška.; Zagreb: Ministarstvo obitelji, branitelja i međugeneracijske solidarnosti (2011), str |
PREPORUČENA: Berk, L.E.; Psihologija cjeloživotnog razvoja; Naklada Slap (2008), str |
PREPORUČENA: Berk, L. E.; Dječja razvojna psihologija; Naklada Slap (2015), str |
Opis predmeta |
---|
Temeljni cilj kolegija je usvajanje općih znanja o psihologijskim osnovama ljudskog doživljavanja i ponašanja od važnosti u teoriji, metodologiji i praksi socijalnog rada. Studenti će steći znanja relevantna za prepoznavanje faza ljudskog razvoja, razviti osjetljivost za uvažavanje individualnih razlika i prepoznavanje utjecaja društva na razvoj pojedinca. Također, bit će upoznati sa suvremenim spoznajama iz područja razvojne psihologije i opće psihologije povezujući ih s vrijednostima, načelima i primjerima prakse u socijalnom radu. Sadržaj predmeta: Suvremena psihologija: znanstvena i primijenjena psihologija. Biološke osnove ponašanja. Osjeti i percepcija. Učenje, pamćenje i inteligencija. Emocije i motivacija. Razvojna psihologija. Biološki i tjelesni razvoj. Razvoj percepcije, spoznaje i jezika. Emocionalni i socijalni razvoj. Odstupanja od tipičnog razvoja. Psihologija ličnosti. Psihički poremećaji i psihoterapija. |
Ispitni rokovi |
---|
12. 06. 2024.
26. 06. 2024.
10. 07. 2024.
28. 08. 2024.
11. 09. 2024.
|
Copyright 2024 - Pravni fakultet, Sveučilište u Zagrebu, sva prava pridržana.