NASTAVU IZVODE: izv. prof. dr. sc. Ana Tokić Milaković i doc. dr. sc. Koraljka Modić Stanke
OBLICI NASTAVE: predavanja
NAČIN POLAGANJA ISPITA: kolokviji ili pismeni ispit i usmeni ispit
TERMINI I MJESTO IZVOĐENJA PREDAVANJA:
Grupa A: ponedjeljkom od 17:00 – 20:00, Ćirilometodska 4, dv. IV.
Grupa B: utorkom od 8:00 – 11:00, Gundulićeva 10, dv. IV.
OKVIRNI IZVEDBENI PLAN:
Tj. |
Datum |
Nastavni sadržaj |
1. |
02.10.2023.i 03.10.2023. |
Uvodni susret, upoznavanje s kolegijem, temama i načinom rada. Uvod u psihologiju. |
2. |
9.10.2023.i 10.10.2023. |
Biološke osnove doživljavanja i ponašanja. Osjeti i percepcija. |
3. |
16.10.2023. i 17.10.2023. |
Učenje, pamćenje i inteligencija. |
4. |
23.10.2023. i 24.10.2023. |
Emocije i motivacija. |
5. |
30.10.2023. 31.10.2023. |
Psihički poremećaji. |
6. |
07.11.2023. |
Uvod u psihologiju ličnosti (obje grupe u terminu B grupe) |
7. |
13.11.2023. i 14.11.2023. |
Prvi kolokvij. Prenatalni razvoj, rođenje i novorođenče. |
20.11.2023.i 21.11.2023. |
Jesenski izvanredni ispitni rok. Nema nastave. |
|
8. |
27.11.2023. i 28.11.2023. |
Uvod u razvojnu psihologiju. |
9. |
04.12.2023. i 05.12.2023. |
Razvoj u dojenačkoj dobi i najranijem djetinjstvu. |
10. |
11.12.2023.i 12.12.2023. |
Rano djetinjstvo. |
11. |
18.12.2023.i 19.12.2023. |
Teškoće u razvoju (gost predavač). Srednje djetinjstvo. |
12. |
08.01.2024.i 09.01.2024. |
Rani razvoj u različitim kulturama. Vođeno gledanje filma „Babies“. |
13. |
15.01.2024. 16.01.2024. |
Adolescencija. |
14. |
22.01.2024. 23.01.2024. |
Ponavljanje gradiva razvojne psihologije. Drugi kolokvij, evaluacija kolegija i završni susret. |
OBAVEZNA LITERATURA ZA ISPIT:
Bilješke s predavanja (+ppt)
Smith, E. E., Nolen-Hoeksema, S., Frederickson, B. L., Loftus, G. R., Bem, D. J., & Maren, S. (2007). Atkinson/Hilgard Uvod u psihologiju. Jastrebarsko: Naklada Slap.
- 1. poglavlje (1-26) Priroda psihologije
- 2. poglavlje (30-59) Biološki temelji psihologije
- 7. poglavlje (232-261) Učenje i uvjetovanje
- 11. poglavlje (388-425) Emocije
- 12. poglavlje (428-450) Inteligencija
- 13.poglavlje (452-489) Ličnost
- 15. i 16. poglavlje (526-600) Psihički poremećaji i psihoterapija
Berk, L. E. (2008). Psihologija cjeloživotnog razvoja. Jastrebarsko: Naklada Slap.
- 1. poglavlje - Teorije i istraživanja čovjekova razvoja – cijelo (4-41)
- 2. poglavlje – Temelji razvoja (okolinski kontekst) (57-73)
- 3. poglavlje – Prenatalni razvoj, rođenje i novorođenče (81-93; 101- 111)
- 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12. poglavlje – cijelo (113-409)
PREPORUČENA DODATNA LITERATURA:
- Berk, L. E. (2008). Psihologija cjeloživotnog razvoja. Jastrebarsko: Naklada Slap.
- Berk, L. E. (2015). Dječja razvojna psihologija. Jastrebarsko: Naklada Slap.
- Čorkalo Biruški, D. (2009). Primijenjena psihologija: Pitanja i odgovori. Zagreb: Školska knjiga.
- Fulgosi, A. (1990). Psihologija ličnosti: teorije i istraživanja. Zagreb: Školska knjiga.
- Hock, R. R. (2004). Četrdeset znanstvenih studija koje su promijenile psihologiju. Jastrebarsko: Naklada Slap.
- Lacković-Grgin, K. (2006). Psihologija adolescencije. Jastrebarsko: Naklada Slap.
- Larsen, R.J.& Buss, D.M. (2008). Psihologija ličnosti. Jastrebarsko: Naklada Slap.
- Pećnik, N., & Tokić, A. (2011). Roditelji i djeca na pragu adolescencije: Pogled iz tri kuta, izazovi i podrška. Zagreb: Ministarstvo obitelji, branitelja i međugeneracijske solidarnosti.
- Petz, B. (2001). Uvod u psihologiju - psihologija za nepsihologe. Jastrebarsko: Naklada Slap.
- Petz, B. (2005). Psihologijski rječnik. Jastrebarsko: Naklada Slap.
- Rijavec, M., Miljković, D., & Brdar, I. (2008). Pozitivna psihologija: znanstveno istraživanje ljudskih snaga i sreće. Zagreb: IEP.
- Starc, B., Čudina-Obradović, M., Pleša, A., Profaca, B., & Letica, M. (2004). Osobine i psihološki uvjeti razvoja djeteta predškolske dobi. Zagreb: Golden marketing-Tehnička knjiga.
- Vasta, R., Haith, M.M., & Miller, S. A. (1997). Dječja psihologija. Jastrebarsko: Naklada Slap. Poglavlja: Teorije dječjeg razvoja.