Osnovni podaci | |||
---|---|---|---|
Socijalni marketing |
Socijalna politika - 2. semestar |
8.0 | 70214 |
Nositelj | Konzultacije | Lokacija |
---|---|---|
prof. dr. sc. Jurica Pavičić |
Izvođač | Konzultacije | Lokacija |
---|---|---|
prof. dr. sc. Jurica Pavičić (Terenske vježbe) |
Literatura |
---|
J. Pavičić; Strategija marketinga neprofitnih organizacija; Zagreb: Masmedia (2003), str |
Opis predmeta |
---|
Definiranje socijalnog marketinga. Oblikovanje procesa marketinškog planiranja. Analiza društva i društvenih promjena kao okružja socijalnog marketinga. Utvrđivanje ciljnih javnosti i učinaka aktivnosti socijalnog marketinga. Razvoj strategija socijalnog marketinga. Upravljanje programima i projektima socijalnog marketinga. Organizacija provedbe socijalnog marketinga. Etika i društvena odgovornost u socijalnom marketingu. Teorijsko upoznavanje s temeljnim spoznajama o managerskom kontekstu planiranja i primjene marketinga u neprofitnom okruženju. Razvoj praktično orijentiranih kompetencija za učinkovito upravljanje aktivnostima u organizacijama u neprofitnom sektoru. Razvoj vještina za učinkovito vođenje zaposlenika i volontera u neprofitnim organizacijama. |
Ispitni rokovi |
---|
10. 06. 2024.
24. 06. 2024.
08. 07. 2024.
26. 08. 2024.
09. 09. 2024.
|
Copyright 2024 - Pravni fakultet, Sveučilište u Zagrebu, sva prava pridržana.