5. 9. 2018. u 10:55
Radionice poslovnih vještina za studente

Izlaskom iz sustava obrazovanja mladi dolaze na tržište rada gdje se očekuje da su već stekli potrebne poslovne vještine za rad na pozicijama za koje se prijavljuju. Važnost takvih vještina za mlade pravnike ne treba ni naglašavati, pravna struka sama po sebi od pravnika zahtijeva razvijene soft skills, umijeće pregovaranja, poznavanje neverbalne komunikacije i dobar javni nastup.  Treninzi su napravljeni tako da je svatko od sudionika maksimalno uključen, treninzi su interaktivni, a rad sudionika se temelji na povezivanju i analizi primjera iz prakse, stvarnim izazovnim situacijama, razmjeni iskustava, osvještavanju i implementiranju željenih organizacijskih standarda kroz vježbe. ..

O PROJEKTU

Izlaskom iz sustava obrazovanja mladi dolaze na tržište rada gdje se očekuje da su već stekli potrebne poslovne vještine za rad na pozicijama za koje se prijavljuju. Važnost takvih vještina za mlade pravnike ne treba ni naglašavati, pravna struka sama po sebi od pravnika zahtijeva razvijene soft skills, umijeće pregovaranja, poznavanje neverbalne komunikacije i dobar javni nastup.  Treninzi su napravljeni tako da je svatko od sudionika maksimalno uključen, treninzi su interaktivni, a rad sudionika se temelji na povezivanju i analizi primjera iz prakse, stvarnim izazovnim situacijama, razmjeni iskustava, osvještavanju i implementiranju željenih organizacijskih standarda kroz vježbe. Svaki trening je maksimalno prilagođen za sudionike koji će biti uključeni u projekt, a svaki od njih će dobiti iste ključne poruke, znanja i vještine u konstruktivnom pristupu i reagiranju u ciljanim područjima rada. Uvod u svaki od treninga čini teorija kako bi se sudionicima pojasnili najvažniji termini te kako bi poznavali najvažnije
tehnike rada i na kraju, stečeno znanje primijenili kroz kroz praktičan rad u grupama ili kako bi im pomoglo u individualnom radu. Svi sudionici će dobiti Follow-up mailove  po dogovoru (1-3 mjeseca nakon izvedenog programa) i Uvjerenje o stručnom usavršavanju.

TKO JE ANGLO-ADRIA?

Anglo-Adria poslovno savjetovanje osnovano je u veljači 2004. godine sa svrhom pružanja savjetodavnih usluga u područjima prodaje i pregovaranja, CRM-a i organizacije poslovnih procesa poduzeća s jedne, te treninga i edukacije osoblja s druge strane.

Anglo-Adria poslovno savjetovanje temelji svoj pristup kako na praktičnom, osobnom iskustvu, tako i na ekstenzivnom akademsko-stručnom obrazovanju svojih djelatnika.

Značajno međunarodno iskustvo i praktični pristup doveli su ne samo do većeg stupnja zadovoljstva krajnjih klijenata, nego i samih zaposlenika. Dizajn i redizajn poslovnih procesa, s posebnim naglaskom na poboljšane prodajne procese, osigurao je unapređenje poslovnih rezultata njihovih klijenata. Redovni su gosti-predavači na brojnim seminarima i konferencijama u zemlji i inozemstvu.

Njihovi treneri su dobitnici brojnih nagrada u od kojih izdvajamo nagrade Primus (za najboljeg poslovnog savjetnika u Hrvatskoj u oblasti treninga, edukacije i ljudskih resursa) i nagradu «Effie» (za najbolju marketinšku kampanju u Hrvatskoj).

Anglo-Adria poslovno savjetovanje član je više strukovnih i profesionalnih udruženja u Hrvatskoj i regiji.

TRENING PROGRAMI ZA STUDENTE

Sve radionice se održavaju u dvoranama Pravnog Fakulteta u Zagrebu, u zgradi Trg Republike Hrvatske 3 i traju od 9:00h-16:30h.

1.Što trebate znati o pregovaranju?

Trener: mr. sc. Mladen Jančić, CMC

Mjesto i vrijeme održavanja: 25. rujna; Trg Republike Hrvatske 3, Dvorana 5.; 9:00h-16:30h

Cilj trening programa je studente naucčiti strukturi pregovaracčkog procesa, temeljnim kategorijama u pregovaranju i osvijestiti vlastiti pristup pregovaranju i različitim tipovima sugovornika.

Trening program je namijenjen svima koji se svakodnevno susreću s problematikom pregovaranja.

Iz sadržaja:

  • razlika između pregovaranja i cjenkanja
  • arhitektura pregovaračkog procesa
  • pet principa strateškog pregovaranja
  • temeljne kategorije procesa pregovaranja – alternative, ”obveza”, ustupci
  • Harvardska tehnika pregovaranja
  • ”Hard-ball” pregovaračke taktike
  • pregovaranje s različitim tipovima sugovornika.

 

2. Rad s ”teškim” ljudima

Trener: mr. sc. Mladen Jančić, CMC

Mjesto i vrijeme održavanja: 26. rujna; Trg Republike Hrvatske 3, Dvorana 2.; 9:00h-16:30h

Ciljevi ovog treninga su višestruki. Ključno je kod studenata osvijestiti najčešće prepreke koje se pojavljuju u komunikaciji, zbog čega razgovori i odnosi s nekim pojedincima mogu otići u neželjenom smjeru, a sugovornici biti doživljeni kao uistinu „teški”. Također je važno naučiti kako odvojiti ponašanje i komentare sugovornika od nas osobno i zadržati profesionalnost. Tek kada studenti nauče i imaju imena za „pojave” s kojima se svakodnevno bore i znanje o mogućim odgovorima na njih, mogu ciljano i konstruktivno voditi svoje ponašanje i lakše postići ono što žele.

Trening program je namijenjen svima koji se susreću sa osobama koje imaju komunikacijske poteškoće i koji moraju redovito voditi zahtjevne razgovore i rješavati neugodne situacije, bilo s kolegama, bilo s klijentima.

Iz sadržaja:

  • smetnje i prepreke u komunikaciji – Kako ih prepoznati i izbjeći?
  • Zašto sugovornici (interni – podređeni, nadređeni, kolege i eksterni) mogu biti ili su “teški”?
  • umirivanje emocija i učinkovitije „paljenje” racionalnog mozga u izazovnom razgovoru
  • upoznavanje četiri osnovna stila komunikacije
  • otkrivanje vlastitog stila komunikacije – upravljanje sobom za vođenje razgovora k cilju
  • razlika između reakcije i odgovora u zahtjevnoj konverzaciji
  • konstruktivnost u pristupu – Kako komunicirati s “teškim” internim i eksternim klijentima, što nužno izbjegavati?
  • tipovi “teških” ljudi – kategorije koje pomažu za odgovor
  • prilagođavanje sugovorniku za uspjeh u razgovoru – tehnike postavljanja pitanja i aktivnog slušanja za izazovne situacije
  • rad s agresivnim, šutljivim i povučenim sugovornikom, s onim u otporu, ili pak onim koji na sve kaže ”da”, a ne napravi ništa ili vrlo malo – spoj teorije i prakse za uspjeh
  • ključne verbalne tehnike za različite sugovornike

 

3. Uvjerljiv javni nastup

Mjesto i vrijeme održavanja: 27. rujna; Trg Republike Hrvatske 3, Dvorana 2.; 9:00h-16:30h

Trener: Martina Detelić

Znate što želite postići no komunikacijski alati, vještine i znanja o prezentiranju i javnom nastupu još vam nisu najjača strana?

Ovaj trening nudi mnoge odgovore na teška pitanja – Kako prenijeti ključne poruke i pritom djelovati samouvjereno, izbjeći konflikt i motivirati ljude da prihvate vaše stavove?

Studenti će naučiti kako vješto komunicirati s različitim interesnim grupama – djelatnicima, sindikatima, društvenim aktivistima, poslovnim partnerima. Dobit će odgovor na pitanja kako postati uvjerljiv govornik i zašto nije dovoljno o nečemu samo informirati publiku kojoj se obraćate.

Iz sadržaja:

  • govor i osnovne jezične vježbe
  • neverbalna komunikacija – uloga i važnost u javnom nastupu
  • percepcija i moćslušanja – Kako upoznati publiku?
  • karakteristike kojih morate biti svjesni kod sebe i drugih
  • Kako svladati tremu? – ključne tehnike u pripremi i izvedbi
  • Koji su glavni ciljevi komunikacije i što želite postići?
  • Kako motivirati ljude da prihvate Vaše stavove?
  • Kako izbjeći konflikte i konstruktivno reagirati na komentare?
  • Kako formulirati i zapamtiti izjavu za javni nastup?

KAKO SE PRIJAVITI?

Prijaviti se možete ovdje. Prijave su otvorene od 5. rujna (srijeda) do 16. rujna (nedjelja). Broj mjesta po radionici je ograničen na 20 sudionika. Prilikom popunjavanja prijavnice poredajte redoslijedom od 1. do 3. preferirane radionice. Moguće je sujdelovati samo u jednoj radionici. Povratni odgovor primit ćete na e-mail najkasnije do 21. rujna.

Link za prijavu: https://goo.gl/forms/EwFivpJPFwRB54TL2

Danijel Relković
Copyright (C) 2024 - Pravni Fakultet u Zagrebu, Sva prava pridržana